Voorwaarden
1. De dienstverlener:
Alle diensten worden verleend en aangeboden door studio puur, gelegen op adres Blekerijstraat 2, 8800 Roeselare. Ons BTW-nummer is BE0892 542 629.
2. Toepassing:
Deze algemene voorwaarden zijn van toepassing op elke behandeling, aanbieding en transactie tussen studio puur en de klant, tenzij er door de partijen op een uitdrukkelijke en schriftelijke manier is afgeweken van deze algemene voorwaarden.
3. Verplichtingen van studio puur
1. Studio puur staat ervoor in dat de behandelingen die worden uitgevoerd voldoen aan de eisen van goed en zorgvuldig vakmanschap. Hierbij worden degelijke materialen en producten gebruikt.
2. Studio puur zal de klant op de hoogte stellen van de aard en de omvang van de behandeling, de te verwachten resultaten en eventuele risico’s van de behandeling.
3. Studio puur zal de klant zoveel mogelijk informeren over de financiële gevolgen van de wijziging of aanvulling van de behandeling.
4. Studio puur zal aan de klant vragen om de juiste informatie te verstrekken die nodig is om de behandeling naar behoren uit te kunnen voeren.
5. Studio puur voert geen behandelingen uit die buiten haar beroepscompetenties valt.
4. Verplichtingen van de klant
1. De klant dient alle gegevens die noodzakelijk zijn om de behandeling goed te kunnen uitvoeren aan studio puur te verstrekken.
2. De klant dient voor de overeenkomst wordt gesloten studio puur op de hoogte te brengen van eventuele specifieke wensen.
5. Betaling
1. Studio puur vermeldt de prijzen van alle behandelingen en producten zichtbaar op de website en in het instituut.
2. De vermelde prijzen zijn inclusief btw.
3. Aanbiedingen zijn geldig gedurende de vermelde looptijd en/of zolang de voorraad strekt.
4. De klant dient de behandeling en eventuele producten direct na de behandeling contant te betalen. Onder contante betaling valt ook het bijschrijven van het verschuldigde bedrag op de rekening van het instituut op het tijdstip van de aankoop via een erkende vorm van elektronisch betalen.
5. Elk abonnement wordt door de klant voor het volledige bedrag betaald op het moment dat het abonnement geboekt wordt, dit in het bedrijf gelegen op de.. adres
6. Klachtenafhandeling:
1. Indien de klant een klacht heeft over een behandeling of een product, dan dient hij/zij die zo spoedig mogelijk schriftelijk per e-mail en via de telefoon te melden bij Studio puur, minimaal binnen 5 werkdagen na ontdekking.
2. Studio puur moet binnen 5 werkdagen een passend antwoord geven op de klacht.
3. Indien de klacht gegrond is, dan zal Studio puur de behandeling opnieuw uitvoeren, zoals overeengekomen is. Is dit volgens de klant zinloos, dan dient de klant dit schriftelijk kenbaar te maken.
4. Komen het instituut en de klant niet tot overeenstemming, dan kan de klant de klacht voorleggen aan de wetgever of een mediator.
7. Persoonsgegevens & privacy
De klant voorziet Studio puur vóór de eerste behandeling van alle gegevens, waarvan Studio puur aangeeft dat deze noodzakelijk zijn of waarvan de klant redelijkerwijs behoort te begrijpen dat deze noodzakelijk zijn om de behandelingen zorgvuldig en correct uit te voeren. Studio puur kan de persoonlijke gegevens van de klant opnemen in een geautomatiseerd systeem. Studio puur behandelt de vertrouwelijke gegevens van de klant volgens de richtlijnen in de Wet Bescherming Persoonsgegevens.
Studio puur is verplicht tot geheimhouding van alle vertrouwelijke informatie die de cliënt heeft medegedeeld tijdens de behandeling. Informatie geldt als vertrouwelijk als dit door de cliënt is meegedeeld of als dit voortvloeit uit de aard van de informatie. De geheimhouding vervalt indien Studio puur verplicht is de vertrouwelijke informatie aan derden te verstrekken, op grond van een wettelijke bepaling of een rechterlijke uitspraak.
8. Recht
Op elke overeenkomst tussen Studio puur en de klant is het Belgische recht van toepassing. In het geval van uitleg van de inhoud en strekking van deze algemene voorwaarden is telkens de Nederlandse tekst bepalend. De versie die van toepassing is, is steeds de versie die van kracht was toen de overeenkomst tot stand kwam.
Bij geschillen is enkel de handelsrechtbank van plaats bevoegd.